مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-13اقتصادي

افزایش اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه های تویسرکان به 880 میلیون تومان


مسوول کتابخانه های عمومی تویسرکان گفت: اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه در بودجه امسال به 880 میلیون تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مهدی کریمی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اظهار کرد: تویسرکان 9 باب کتابخانه با 3 هزار و 641 متر مربع زیربنا دارد که سرانه زیربنا به ازای صد نفر جمعیت در این شهرستان 3.

58 متر مربع است.

وی با اشاره به رتبه برتر تویسرکان در سرانه زیربنا در استان افزود: عضویت در کتابخانه های عمومی در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 17 درصد رشد را نشان می دهد.

مسوول کتابخانه های عمومی تویسرکان با بیان اینکه منابع کتابخانه ها با بیش از 108 نسخه به ازای هر صد نفر، از رشد مطلوبی برخوردار است گفت: سال گذشته 5 هزار و 750 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا شد و پیش بینی می کنیم کتاب اهدایی در سال جاری به 7 هزار نسخه برسد.

وی با اشاره به رشد 40 درصدی امانت کتاب در کتابخانه ها از برگزاری 562 برنامه فرهنگی خبر داد و جلسات نقد کتاب، نشست کتابخوان کتابخانه ای و مدرسه ای، کارگاه آموزشی، مسابقه سیمرغ سخن، توزیع بسته های فرهنگی رایگان در روستاهای محروم از دسترسی به مراکز فرهنگی، مسابقه عفاف و حجاب، خاطرات سبز راویتگری دفاع مقدس ، استقرار خانه محیط زیست در کتابخانه، رونمایی از کتاب زمانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه های تویسرکان به 880 میلیون تومان

افزایش اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه های تویسرکان به 880 میلیون تومان