مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-17ورزشي

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند


فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه گفت: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند و این وعده الهی محقق خواهد شد و مردم غزه و مسلمانان پیروز نهایی این جبهه خواهند بود.

- فرمانده نیروی دریایی سپاه: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه گفت: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند و این وعده الهی محقق خواهد شد و مردم غزه و مسلمانان پیروز نهایی این جبهه خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی داشت سردار شهید نادر مهدوی که در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی شیراز برگزار شد با اشاره به اینکه 160 هزار سرباز این نظام تاکنون به افتخار جانبازی نائل آمده اند گفت: مقاومت منحصر به ما نبوده و غزه قهرمان نیز چندین و چند هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه باید همه بدانیم که در این راه چون وعده خدا است پس پیروزی با مسلمانان است خاطرنشان کرد: در این جشنواره قریب به 40 سازمان و رده از سپاه پاسداران در 8 رشته ورزشی در سومین حرم اهل بیت (ع) شرکت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مردم غزه در مسیری الهی گام برداشته اند