مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-20حوادث

آماده باش هلال احمر در پی صدور هشدار هواشناسی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان زنجان در پی هشدار نارنجی هواشناسی، در 14 پایگاه امداد و نجات جاده ای برای امدادرسانی به حوادث احتمالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر استان در 14 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت راه های مواصلاتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از این تعداد پایگاه ها 12 مورد ثابت و دو پایگاه امداد ونجات نیز در قره درق ماهنشان و قره آقاج در جاده خدابنده _ ابهر موقت هستند.

وی افزود: در این پایگاه ها هفت مرکز امدادی نیز در مرکز استان و شهرستان ها برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش هستند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث آماده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد به صورت شبانه روزی و بدون محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر در پی صدور هشدار هواشناسی

آماده باش هلال احمر در پی صدور هشدار هواشناسی