مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-15اقتصادي

کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در لامرد به بهره برداری رسید


در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور ایجاد اشتغالزایی یک کارگاه مشاغل خانگی با حضور سردار یدالله بوعلی فرماندهی سپاه فجر فارس واقع در شهرک هجرت شهر لامرد با هزینه ای قریب به 2میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، هزینه ای که قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لامرد جهت تجهیز و راه اندازی این کارگاه تولیدی اختصاص داده 75میلیون تومان بوده، که 75میلیون تومان دیگر آن نیز از محل کمک ها و خودیاری های خیرین و مردم بوده است.

خرید تجهیزات این کارگاه؛ که شامل سبزی خردکن، سبزی خشک کن، و آسیاب برقی برای پخت معجون می باشد توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خریداری شده است.

گفتنی است: در این کارگاه 10 نفر به صورت مستقیم، و بیش از 20نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند که درآمد حاصل از این کار در امورات عام المنفعه هزینه خواهد شد.

در حاشیه بهره برداری از کارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه سپاه لامرد سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس از کارگاه تولیدی خیاطی تعاونی شمیم وابسته به مجتمع فرهنگی فاطمیه لامرد نیز بازدید نمودند.

باتوجه به نیازمندی ها و تجهیز این مجموعه تولیدی از مقام ارشد سپاه استان درخواست تزریق مالی در این راستا داشتند که فرماندهی سپاه فجر فارس نیز دستور پرداخت تسهیلات از طریق بسیج سازندگی سپاه لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در لامرد به بهره برداری رسید

کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در لامرد به بهره برداری رسید