مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-31سياسي

مسلمانان به یاری جبهه مقاومت بشتابند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مقابله بر عهده جبهه مقاومت است، مسلمانان باید این جبهه را یاری کنند، هزاران نفر از سربازان مقاومت آماده هستند تا پیکار خود را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه های علمیه خوزستان امروز در تجمع مردم ملاثانی که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین برپا شده بود؛ اظهار کرد: عدالت اساس ملک بوده و تحقق آن در سایه مبارزه با ظلم است.

وی بزرگترین ظلم و ظالم را در دنیای امروز رژیم منحوس صهیونیستی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که در خط مقدم جهاد مقابل ظالمان ایستاده است.

  زعیم حوزه های علمیه خوزستان دفاع از مظلومان را وظیفه شیعیان خواند و تصریح کرد: ما شیعیان وظیفه خود می دانیم در هر نقطه تی از جهان باشیم و در هر کشوری باشیم چه در شرق یا غرب از مظلومان دفاع کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شیعیان جهان روزهای سختی را سپری می کنند، دل آن ها خون است، در طول روز  به فکر برادران خود هستند.

وی ادامه داد: هر چند که جنایت های رژیم صهیونیستی در سطح جهانی ممنوع شمرده می شود اما هیچ کشوری آن را منع نمی کند و همه حامی اسراییل غاصب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان به یاری جبهه مقاومت بشتابند

مسلمانان به یاری جبهه مقاومت بشتابند