مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-30بين الملل

کلیمیان یزد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند


کلیمیان استان یزد ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، با آنان ابراز همدردی کردند و از جامعه جهانی خواستار توقف ادامه این جنایات شدند.

- ایسنا/یزد کلیمیان استان یزد ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، با آنان ابراز همدردی کردند و از جامعه جهانی خواستار توقف ادامه این جنایات شدند.

جمعی از کلیمیان یزد با حضور در کنیسه ملا آقا بابا این شهر ضمن ابراز انزجار از جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهونیستی، با مردم مظلوم فلسطین اعلام همدردی کرده و اعلام کردند: اقدامات بی رحمانه رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر هیچ گونه نسبتی با دین یهود و باورهای یهودیان نداشته و ندارد و دولت های استعماری حامی این رژیم به نوعی شریک جرم در جنایات این رژیم سفاک هستند.

آنها سکوت و انفعال دولت ها و سازمان های بین المللی و جامعه ی حقوق بشر در قبال جنایت صورت گرفته از طرف رژیم صهیونیستی را نیز محکوم کردند و خواستار آتش بس فوری و توقف جنایات رژیم صهیونیستی اعم از قتل عام کودکان و زنان و هدف قرار گرفتن افراد و اماکن غیرنظامی و اماکن مقدس شدند.

کلیمیان یزد همچنین رفع فوری محاصره غزه جهت ارسال دارو و غذا و سوخت و امدادرسانی به ساکنان دربند منطقه را خواستار شدن و برای برقراری صلح و آرامش، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیمیان یزد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند

کلیمیان یزد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند