مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:302023-10-24حوادث

جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری 10 معتاد متجاهر در شهرستان اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از اهواز، سعید داراب نیا رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه، با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی کلانشهر اهواز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به مدت 24 ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد .

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد ماموران پلیس هویت 10 معتاد متجاهر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در ادامه با اشاره به پلمپ 6 باب مغازه متخلف در این طرح، تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مغازه های متخلف تعداد 25 عدد گلدان وافور، 20 عدد مهره فلزی وافور، 6 عدد حقه وافور، 35 گرم شیره تریاک، 130گرم تریاک، 250 گرم سوخته تریاک، 2 دستگاه ترازو توزین و یک دستگاه کارت خوان کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز

جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز