مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-29سياسي

مقام پارلمانی سوریه: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد


عمار اسد نایب رییس کمیسیون امور عربی و خارجی پارلمان سوریه از هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور ابراهیم عزیزی، سیداحمد آوایی و مرتضی محمودوند که در سفری منطقه ای به عراق و لبنان سفر کرده اند، در بیروت علاوه بر انجام دیدارهایی با فعالین محور مقاومت، با حضور در گلزار شهدای مقاومت به مقام شامخ شهدا از جمله حاج عماد و جهاد مغنیه و مصطفی بدرالدین ادای احترام کردند.

هیات اعزامی از مجلس شورای اسلامی پس از پایان ماموریت و تقدیم نامه رییس مجلس شورای اسلامی به نبیه بری، وارد سوریه شدند و مورد استقبال مسئولین پارلمانی سوری قرار گرفتند.

عمار اسد نایب رییس کمیسیون امور عربی و خارجی،  مفتِح نصرالله نایب رییس کمیسیون امنیت ملی، عیطان العیطان عضو کمیسیون امنیت ملی، هیفا جمعه رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و محمدهادی مشهدیه عضو گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران نمایندگان سوریه از هیات ایرانی استقبال کردند.

ابراهیم عزیزی در مراسم استقبال از هیات ایرانی گفت: در این مقطع حساس باید اتحاد و حمایت محور مقاومت از فلسطین را به گونه ای پیش ببریم که جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام پارلمانی سوریه: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد

مقام پارلمانی سوریه: دشمن چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد