مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-06پزشكي

شناسایی و نشاندار کردن 17 هزار بیمار صعب العلاج در لرستان


مدیرکل بیمه سلامت لرستان از شناسایی و نشاندار کردن 17 هزار بیمار صعب العلاج در استان خبر داد و گفت: این بیماران علاوه بر استفاده از خدمات بیمه سلامت، - ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان از شناسایی و نشاندار کردن 17 هزار بیمار صعب العلاج در استان خبر داد و گفت: این بیماران علاوه بر استفاده از خدمات بیمه سلامت، کمک هزینه بیماری دریافت کردند.

محسن اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از سیاست های بیمه سلامت کمک به بیماران صعب العلاج است.

وی از شناسایی 107 بیمار صعب العلاج در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 17 هزار بیمار صعب العلاج در لرستان داریم که علاوه بر استفاده از خدمات بیمه سلامت از خدمات ویژه این بیمه استفاده می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: این بیماران با کار جهادی همکاران بیمه سلامت لرستان در کمترین زمان ممکن شناسایی و نشاندار شدند.

اسدبیگی بیان کرد: سال گذشته 18 میلیارد تومان برای این بیماران کمک هزینه پرداخت شده است یعنی ده برابر اعتباراتی که در دست داشتیم کمک کردیم و هدف دولت از این موضوع در راستای تحقق عدالت اجتماعی بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: هفته بیمه سلامت فرصتی برای ارائه خدمات به جامعه هدف است و چنانچه نقصی در ارائه خدمات به جامعه هدف وجود داشته باشد رسانه ها اطلاع دهند تا با پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و نشاندار کردن 17 هزار بیمار صعب العلاج در لرستان

شناسایی و نشاندار کردن 17 هزار بیمار صعب العلاج در لرستان