مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:332023-11-13سياسي

تقدیر از ارتباط خوب بین مرزبانی های ایران و عراق


در سایه مجاهدت های افراد بی نام و نشان و تلاش های استانداران و همکاری خوب دولت و ملت عراق، اربعین امسال با رضایت مندی قاطبه زایران برگزار شد و کاملا با سال های قبل از آن متفاوت بود.

- رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: در سایه مجاهدت های افراد بی نام و نشان و تلاش های استانداران و همکاری خوب دولت و ملت عراق، اربعین امسال با رضایت مندی قاطبه زایران برگزار شد و کاملا با سال های قبل از آن متفاوت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، سید مجید میر احمدی در یکصد و بیستمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور وزیر کشور و در جمع استانداران استان های مرزی و نمایندگان کمیته های مختلف ستاد افزود: در اربعین امسال با 18 درصد افزایش جمعیت زائران مواجه بودیم و چهار میلیون و 112 هزار و 125 نفر از مرزها عبور کردند که از این میان 564 هزار و 926 نفر غیر ایرانی بودند.

وی از جمله ویژگی های اربعین سال 1402 را 24 ساعته شدن برخی پایانه های مرزی و افزایش گیت های عبوری عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار در 10 سال گذشته با وجود افزایش 18 درصدی جمعیت زائران، میزان ایستایی آنان در مرزها به حداقل ممکن رسید.

وی با اشاره به کار ارزشمند استانداران و کمیته های ستاد مرکزی اربعین در هماهنگی برای انتقال زائران خارجی از جمله زائران پاکستانی تاکید کرد: برای سال آینده باید مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ارتباط خوب بین مرزبانی های ایران و عراق

تقدیر از ارتباط خوب بین مرزبانی های ایران و عراق