مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-03سياسي

نمونه ای از هدررفت بیت المال در دهدشت و لزوم ورود مدعی العموم


مخزن قیر در دهدشت در حالی ساخته شده که هیچ گونه نکات ایمنی و شرایط نگهداری قیر را نداشته و همین مسئله باعث هدررفت این طلای سیاه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، کمتر از دو ماه اخیر بزرگنمایی رسانه ای افتتاح بزرگترین مخزن قیر استان در دهدشت خروجی اکثر رسانه های محلی شهرستان قرار گرفت.

حال با توجه به سر باز بودن این مخزن، در اولین باران زمستانی در دهدشت، آب باران با قیر این مخزن مخلوط شده و باعث مشکلاتی در قیر آن شده است.

همین مسئله واکنش های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت که متاسفانه متولیان به جای حل مشکل جهت جلوگیری از هدررفت بیت المال، به فضای مجازی روی آورده اند و شورا، شهرداری را مقصر جلوه می دهد و بالعکس.

جلال داورپناه رییس شورای دهدشت این چنین می گوید که بارها به سرپرست وقت گفتم در صورت ساخت چنین مخزنی باید تمام اصول فنی رعایت شود، تا حدودی خوب کار شد اما عیب هایی هم در این مخزن وجود دارد از جمله باید قبل از ریختن قیر مخزن با آب تست می شد که این کار انجام نگرفت.

(البته داورپناه در حالی این را گفته که این مخزن در زمان سرپرست قبلی ساخته و تقریبا پر شده بود).

رییس شورای شهر دهدشت ادامه داد که: متاسفانه الان هدررفت قیر را در چندین نقطه از مخزن شاهد هستیم و شاید بالای 20 تن قیر به هدر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه ای از هدررفت بیت المال در دهدشت و لزوم ورود مدعی العموم

نمونه ای از هدررفت بیت المال در دهدشت و لزوم ورود مدعی العموم