مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-15اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه آماده بهره برداری است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد تومان تکمیل و هم اکنون آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه آماده بهره برداری است، گفت: این تصفیه خانه در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با تامین اعتبار و حمایت هایی که در دولت از این پروژه انجام شد این تصفیه خانه هم اکنون آماده افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه با فرآیند نهر اکسیداسیون با حذف ازت و فسفر در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه بیش از 57 میلیارد تومان است، افزود: ارزش روز این تصفیه خانه بیش از 400 میلیارد تومان برآورد شده است.

کریمی عنوان کرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه 2 هزار و 600 مترمکعب در روز است و باز چرخانی آب، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی از جمله اهداف تکمیل و بهره برداری از آن به شمار می آید.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه آماده بهره برداری است

تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه آماده بهره برداری است