مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-29فرهنگي

«رعنا» آماده نمایش شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه «رعنا» به نویسندگی و کارگردانی احمد منجمی و به تهیه کنندگی محمدحسن هندی، با پایان فیلمبرداری آماده نمایش شد.

- فیلم کوتاه رعنا به نویسندگی و کارگردانی احمد منجمی آماده نمایش شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه رعنا به نویسندگی و کارگردانی احمد منجمی و به تهیه کنندگی محمدحسن هندی، با پایان فیلمبرداری آماده نمایش شد.

احمد منجمی پیش از این فیلم کوتاه امروز رو یادت نره را کارگردانی کرده که موفق به حضور در چندین جشنواره بین المللی شده بود که از مهمترین آن ها می توان به کاندیدای بهترین فیلم کوتاه درام از جشنواره گرندآف لهستان اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که در ژانر درام اجتماعی ساخته شده، آمده است: رعنا مربی یک مهدکودک است؛ مشکلی برای یکی از بچه های مهد به وجود می آید که باعث همذات پنداری رعنا با این کودک می شود و او را با چالش مهمی مواجه می کند ….

افسانه کمالی، علیرضا استادی، شقایق فراهانی، امیرسام موسوی، فرامرز روشنایی، امیر میار، مهسا شکوری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

سایر عوامل فیلم کوتاه رعنا عبارتند از مشاور پروژه: علی شمس، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رنجبران، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، تدوین: پگاه احمدی، اتانولاژ: سامان وفایی، صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رعنا» آماده نمایش شد

«رعنا» آماده نمایش شد