مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-02ورزشي

دوره طرح رویش ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد + تصاویر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم ضمن توصیه به دانشجویان و بهره گیری از فرصت علم آموزی گفت: - دوره طرح رویش ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد + تصاویر هفدهمین دوره طرح رویش ویژه دانشجویان جدیدالورود از امروز  با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سالن همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان آغاز شد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم ضمن توصیه به دانشجویان و بهره گیری از فرصت علم آموزی گفت: دانشگاه مسیری است که  هم امکان پیشرفت وجود دارد و هم ممکن است در دام دشمنان پنهان افتاد و به همین جهت ضرورت دارد در دانشگاه دقت کافی کرد و دوران جوانی را غنیمت شمرد.

 حجت الاسلام علی عارفی، اهتمام ویژه دانشجویان به کسب علم در طول دوران تحصیل و استفاده از فرصت آموزش در دو محور معلومات عمومی و معلومات تخصصی را از نکاتی عنوان کرد که دانشجویان باید به آن توجه کنند.

وی  افزود: از دیگر نکاتی که دانشجویان باید مورد توجه قرار دهند، توجه به سلامت جسم و ورزش و تفریح سالم که لازمه نشاط روح و سلامت معنوی و تقویت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره طرح رویش ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد + تصاویر

دوره طرح رویش ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد + تصاویر