مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-30اقتصادي

ماندگاری پزشکان با ساخت شهر بین المللی سلامت شیراز


استاندار فارس از احداث شهر بین المللی سلامت با مساحت یک هزار هکتار در استان خبر داد و گفت: در نیمه اول سال 1404 زیرساخت های این شهر فراهم خواهد شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از احداث شهر بین المللی سلامت با مساحت یک هزار هکتار در استان خبر داد و گفت: در نیمه اول سال 1404 زیرساخت های این شهر فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدهادی ایمانیه عصر امروز، 8 آبان در بازدید از روند پیشرفت شهر بین المللی سلامت شیراز با بیان اینکه از دهه 80 ساخت شهر سلامت شیراز در دستور کار قرار گرفت، گفت: هدف از احداث این شهر، ماندگاری پزشکان و جامعه سلامت در کشور، جذب پزشکان خارج از کشور و رونق گردشگری سلامت است.

وی اظهار کرد: این شهر با مساحت یک هزار هکتار دارای بهترین آب و هوا بوده که با ساخت بیمارستان های هزار تخته، هتل، کلینیک های روزانه متنوع با رشته های مختلف و دیگر مراکز درمانی سهم بسزایی در بخش درمان و سلامت استان و گردشگری سلامت کشور ایفا خواهد کرد.

استاندار فارس با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان شهر سلامت، تاکید کرد: مجتمع های ورزشی، خدمات و رفاهی، کارخانه داروی گران قیمت کم حجم، فرآوری گیاهان دارویی در این شهر ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری پزشکان با ساخت شهر بین المللی سلامت شیراز

ماندگاری پزشکان با ساخت شهر بین المللی سلامت شیراز