مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21اجتماعي

اجرای برنامه آموزشی و تربیتی «سودای بندگی» در مدارس استثنایی کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: برنامه آموزشی و تربیتی سودای بندگی با هدف تعمیق ارزش های الهی و معارف بلند دینی در 37 مدرسه مستقل و ضمیمه دوره ابتدایی استثنایی استان اجرایی می شود.

- اجرای برنامه آموزشی و تربیتی سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: برنامه آموزشی و تربیتی سودای بندگی با هدف تعمیق ارزش های الهی و معارف بلند دینی در 37 مدرسه مستقل و ضمیمه دوره ابتدایی استثنایی استان اجرایی می شود.

طالب محمدی در گفت وگو با ایسنا ضمن مهم دانستن فرهنگ اقامه نماز و آموزش معارف دینی در مدارس استثنایی اظهار کرد: در راستای تبیین و نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز و نمایان سازی جلوه تمام نما از مظاهر بارز دینی و معنویت، دستورالعمل سودای بندگی در 149 کلاس درس مدارس دوره ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان اجرا می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: اجرای (آموزش عملی نماز و وضو) سودای بندگی در جهت به کمال رسیدن فضایل اخلاقی از آذرماه آغاز و تا پایان بهمن ماه سال جاری در مدارس استثنایی دوره ابتدایی استان ادامه می یابد.

محمدی عنوان کرد: در اجرای دستورالعمل سودای بندگی نحوه وضو گرفتن و خواندن صحیح نماز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه آموزشی و تربیتی «سودای بندگی» در مدارس استثنایی کردستان

اجرای برنامه آموزشی و تربیتی «سودای بندگی» در مدارس استثنایی کردستان