مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-30سياسي

ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استقلال، آزادی و ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد و در مقابل عقب نشینی هزینه سنگین تر دارد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استقلال، آزادی و ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد و در مقابل عقب نشینی هزینه سنگین تر دارد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (8 آبان ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز دفاع مقدس که به میزبانی مدرسه امیرکبیر برگزار شد با بیان اینکه جوانان حق دارند در مورد چرایی جنگ پرسش کنند زیرا جنگ ذاتاً پدیده خوبی نیست، عنوان کرد: جنگ ویرانی، بی سامانی اقتصادی، از هم پاشیدن کانون خانواده ها و جدا شدن از عزیزان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه کشور ما کشور شاه زده ای بود که با رهبری امام و همراهی مردم نظام شاهنشاهی ساقط شد، افزود: درست زمانی که کشورمان برای ساختن ویرانی های باقیمانده از دوران طاغوت دست به کار شده بود دشمنان جنگ را بر علیه ایران آغاز کردند.

امام جمعه زنجان با توضیح اینکه ایران کشور ریشه داری است و مدنیت در ایران ریشه هشت هزار ساله دارد اما اروپا با همه تلاش هایش دو هزار سال بیشتر ریشه مدنیت ندارد، یادآور شد: جعرافیای کشورمان در گذشته بسیار وسیع بود که اغلب اوقات بر اثر بی کفایتی و بی عرضگی حاکمان بخش هایی از کشورمان جداشد تا به جغرافیای فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد

ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد