مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-30بين الملل

و از تاریخ عبرت بگیر ای سوار مرگ...


«آیا این سوار مرگ و پشتیبانانش نمی دانند که کشتار و قتل عام کودکان فلسطینی در این روزها تنها حامل سبدی است برای انتقام گیری شدیدتری که بجای نیل از درون تونل های غزه شروع شده و همچون موسی با غافلگیری تمام در درون تک تک اطاق های قصر فرعون تا ابد ادامه خواهد یافت؟»؛ - آیا این سوار مرگ و پشتیبانانش نمی دانند که کشتار و قتل عام کودکان فلسطینی در این روزها تنها حامل سبدی است برای انتقام گیری شدیدتری که بجای نیل از درون تونل های غزه شروع شده و همچون موسی با غافلگیری تمام در درون تک تک اطاق های قصر فرعون تا ابد ادامه خواهد یافت؟ ؛ این جملات بخشی از یادداشت حبیب احمدزاده، نویسنده و فیلمساز درباره این روزهای فلسطین اشغالی است.

حبیب احمدزاده در یادداشتی که آن را به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده درباره این روزهای غزه، نوشته است: قریب بیست سال است که میلیون ها نفر فلسطینی در یک زندان سرباز به نام غزه در اسارت یک رژیم اشغالگر آپارتاید هستند.

رژیمی که تاکنون به هیچکدام از قرار دادهای صلحی که خود و دوستانش به تحمیل برای مردم فلسطین نوشته اند کوچکترین اعتنایی نداشته است.

و جنگ غزه نه دو هفته بلکه هفتاد سال است که توسط فلسطینیان با این گروه اشغالگر توسعه طلب (حتی از دید قطعنامه های سازمان ملل) ادامه دارد و حماس و جهاد اسلامی تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

و از تاریخ عبرت بگیر ای سوار مرگ...

و از تاریخ عبرت بگیر ای سوار مرگ...