مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:172023-11-20سياسي

بسیجیان با اقدامات خود امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت: برخی افراد به دنبال تزریق نا امیدی به مردم هستند اما بسیجیان با اقدامات خود امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام محمد هادی عرفانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در رزمایش جهادگران فاطمی 3 این شهرستان گفت: جهادگران با اینکه خودشان اگر مشکل داشته باشند به دنبال رفع مشکلات دیگران بوده و اگر شغل ندارند به دنبال ایحاد شغل برای دیگران هستند.

وی بیان کرد: امام بسیحیان را ایثارگر نامیده اند که این خود نشان از اهمیت اقدامات آنها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل برتری جهادگران راه خداوند این است که کار خود را برای خدا انجام می دهند نه برای اینکه مردم ببینند.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: مجاهدان راه خداوند در کارهای خود اخلاص دارند، و کارهای اقتصادی، فرهنگی، سازندگی و حوزه های مختلف را برای خدا انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه چرا جهادگران به اسم فاطمی نامگذاری شده است، گفت: فاطمه الزهرا در طول عمر خود کارهای بسیار و مهمی انجام دادند که به یک جهادگر معروف شدند، این بانوی بزرگ اولین زن جهادگر دوران اسلام است و در این راه نیز به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان با اقدامات خود امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می کنند

بسیجیان با اقدامات خود امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می کنند