مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25پزشكي

عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت، از استان کرمان آغاز شده است


عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت از استان کرمان آغاز شده و نسخه الکترونیک اقدام بزرگ و مهمی بود که باعث حذف نسخه های کاغذی شد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت از استان کرمان آغاز شده و نسخه الکترونیک اقدام بزرگ و مهمی بود که باعث حذف نسخه های کاغذی شد.

محمدمهدی فداکار امروز سوم آبان ماه در بازدید از اداره کل بیمه سلامت استان کرمان با تبریک هفته بیمه سلامت اظهار کرد: بار بزرگی بر دوش حوزه سلامت است که بخشی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی است و بخش مهمی که در کیفیت خدمات اثرگذار است در پشتیبان قرار دارد که توسط بیمه سلامت و سایر بیمه ها انجام می شود.

وی با اشاره به پوشش بیمه رایگان برای پنج دهک پایین جامعه افزود: نظام کار بزرگی بر عهده گرفت و دولت و مجلس کمک کردند تا همه تحت پوشش قرار بگیرند.

هر چند در کیفیت خدمات بحث وجود دارد اما خدمات بیمه ای تقریباً فراگیر شده و باید این خدمات خوب در زمینه های مختلف از جمله درمان ناباروری، بیماران صعب العلاج و .

از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد.

استاندار کرمان با تمجید از فعالیت های اداره کل بیمه سلامت استان بیان کرد: عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت از استان کرمان آغاز شده و نسخه الکترونیک اقدام بزرگ و مهمی بود که باعث حذف نسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت، از استان کرمان آغاز شده است

عمده خدمات ملی ارائه شده در بیمه سلامت، از استان کرمان آغاز شده است