مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-05سياسي

ملا عبدالغنی برادر: افغانستان تهدیدی برای هیچ یک از همسایگانش نخواهد بود


معاون نخست وزیر دولت سرپرستی افغانستان در دیدار با احمدیان ضمن تأکید بر توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری به ویژه فعال کردن حوزه ترانزیت و بندر چابهار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر دولت سرپرستی افغانستان که در صدر یک هیأت 30 نفره به تهران سفر کرده، عصر امروز (یکشنبه) 14 آبان ماه با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره مسائل دو جانبه به ویژه در حوزه های امنیتی و اقتصادی، آخرین تحولات منطقه و اوضاع غزه گفت وگو کرد.

در این دیدار احمدیان با اشاره به پیشینه تمدنی و تاریخی دو ملت و حمایت کشورمان از مردم افغانستان در دوره اشغالگری بیگانگان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از استقلال، ثبات، امنیت و پیشرفت افغانستان حمایت می کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، همکاری در حوزه های مختلف از جمله امور تجاری و صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی، تامین حق آبه ایران و افزایش همکاری در حوزه آبی بر اساس منافع دو کشور را مورد تأکید قرار داد.

احمدیان با اشاره به جنایات بی شرمانه رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و تأکید بر همبستگی جهان اسلام برای پایان دادن به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، حمایت افغانستان از مقاومت فلسطین و غزه را ستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملا عبدالغنی برادر: افغانستان تهدیدی برای هیچ یک از همسایگانش نخواهد بود

ملا عبدالغنی برادر: افغانستان تهدیدی برای هیچ یک از همسایگانش نخواهد بود