مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-07سياسي

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند


رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 16 هزار و 200 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: از این تعداد 5 هزار و 100 نفر یتیم و 11 هزار نفر فرزند محسنین هستند.

وی ادامه داد: فرزندان محسنین (غیریتیم) غالبا از فرزندان خانواده های دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده، طلاق، دارای سرپرست زندانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به حمایت 38 هزار حامی فعال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: امسال 6 هزار حامی به جمع حامیان اضافه شده است.

وی میانگین حمایت از هر فرزند را 50 هزار تومان اعلام و بیان کرد: البته در این خصوص محدودیتی نداریم، حامی هر مبلغی که توانایی دارد می تواند برای فرزندان یتیم و محسنین واریز کند.

طاهری تصریح کرد: با ثبت اطلاعات حامی در سامانه، شماره کارتی اختصاصی به حامی داده می شود تا به شماره کارت فرزند یتیم و محسنین وصل شود و مبلغ کمکی مستقیم به حساب فرزند واریز شود.

وی اشاره ای هم به طرح هر کارمند یک حامی داشت و گفت: این طرح ملی تقریبا از سه سال پیش به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی آغاز شده و همچنان ادامه دارد و کارمندان استان همواره همکاری لازم را با این نهاد حمایتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند