مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-13دانش

سنجش دقیق فاکتور های خونی در کوتاه ترین زمان تنها با چند قطره خون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابزار تشخیص پزشکی مراقبت در محل، به ابزار هایی اطلاق می شوند که در منزل، مطب پزشک و حتی بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در مدت زمان کوتاه، - جمعی از پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت دستگاه آزمایشگاه روی دیسک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابزار تشخیص پزشکی مراقبت در محل، به ابزار هایی اطلاق می شوند که در منزل، مطب پزشک و حتی بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در مدت زمان کوتاه، نتیجه ی آزمایش مورد نظر را ارائه می کنند.

این ابزار ها که از مزیت هایی مانند زمان سریع پاسخگویی، دقت مناسب، راحتی استفاده و هزینه ی کم برخوردارند نقش موثری در ارتقای سطح سلامت عمومی جوامع داشته اند.

در دنیای امروزه، مشغله ی زیاد افراد در جوامع پیشرفته و نبود امکانات پزشکی مناسب و هزینه های بالا در جوامع در حال توسعه، دو دلیل مهم کوتاهی افراد در قبال سلامت فردی خویش محسوب می شوند؛ لذا استفاده از این ابزار ها امکان کنترل راحت تر وضعیت سلامت را برای هر دو گروه افراد عنوان شده فراهم می کند.

ریزسیالات به دانش بررسی و کنترل سیالات در مقیاس کوچک در محدوده ی میکرولیتر اطلاق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش دقیق فاکتور های خونی در کوتاه ترین زمان تنها با چند قطره خون

سنجش دقیق فاکتور های خونی در کوتاه ترین زمان تنها با چند قطره خون