مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-07اقتصادي

بهره برداری از 23 زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ


در این شهرستان 23 زمین چمن مصنوعی با اعتباری افزون بر 23 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال هم چندین زمین چمن مصنوعی دیگر احداث خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: در این شهرستان 23 زمین چمن مصنوعی با اعتباری افزون بر 23 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال هم چندین زمین چمن مصنوعی دیگر احداث خواهد شد.

مسلم غلامی 16 آبان در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان اظهار کرد: 878 میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان برای شهرستان کبودراهنگ مصوب و درنظر گرفته شد که تا به امروز ازمحل این اعتبارات در حوزه های مختلف پروژه های نیمه کاره مختلفی تکمیل شده است.

وی میزان اعتبارات استانی امسال این شهرستان را 170 میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه این اعتبارات به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و از نقش موثری در روند عمران و آبادانی شهرستان برخوردار خواهد بود.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه در 70 روستای شهرستان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر 51 میلیارد تومان عملیات بهسازی انجام شده است، خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان بازوان قوی دولت در روستاها می توانند در پیشبرد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 23 زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ

بهره برداری از 23 زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ