مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-04سياسي

وزیر ارشاد: در کنار هر شهید غزه یک مبارز مقاوم ایستاده است


اسماعیلی با تأکید بر اینکه در کنار هر شهید غزه یک مبارزه مقاوم ایستاده است، اظهار کرد: این خاصیت شهید است که بیداری و حماسه های بزرگتر را به وجود می آورد.

- مهدی اسماعیلی با بیان این مطلب که خداوند را شاکرم که در روز 13 آبان در جمع مردم انقلابی خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند هستم، با اشاره به اینکه 13 آبان یکی از ایام الله ها بعد از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سه اتفاق مهم تاریخی در این روز به ثبت رسیده است که واقعه اول دستگیری امام (ره) توسط رژیم پهلوی است چرا که امام نسبت به کاپیتولاسیون و لگدمال شدن استقلال ایران اعتراض داشتند.

مبارزه همزمان امام (ره) با استبداد داخلی و استعمار خارجی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام (ره) از همان ابتدا در کنار مبارزه با استبداد داخلی نسبت به استکبار خارجی نیز اعتراض و مبارزه داشتند، افزود: اتفاق دوم تاریخی در سیزدهم آبان شهادت تعدادی از دانش آموزان توسط عوامل خود فروخته پهلوی در سال 57 است.

وی ادامه داد: هر چند فاصله 45 ساله بین دانش آموزان آن سال ها و این روزها وجود دارد ولی آرمان ها نسل به نسل منتقل شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اتفاق سوم نیز دانشجویان پیرو خط امام (ه) با نگاهی به تاریخ مبارزات ملت های آزادی خواه و مشاهده اینکه هر کجا سفارت آمریکا وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: در کنار هر شهید غزه یک مبارز مقاوم ایستاده است

وزیر ارشاد: در کنار هر شهید غزه یک مبارز مقاوم ایستاده است