مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-13سياسي

با کاندیداهایی که از راه نادرست رای جمع کنند، برخورد قانونی خواهد شد


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با بیان این که انتخاب فرد اصلح سبب می شود بسیاری از مشکلات جامعه حل شود، گفت: با کاندیداهایی که سعی دارند از راه نادرست رای جمع کنند، - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با بیان این که انتخاب فرد اصلح سبب می شود بسیاری از مشکلات جامعه حل شود، گفت: با کاندیداهایی که سعی دارند از راه نادرست رای جمع کنند، برخورد قانونی شده و قانون شکنان به مردم معرفی می شوند.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه دوشنبه، 22 آبان در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک‎کش صهیونیستی، اظهار کرد: هر ملتی سرمایه، ظرفیت و داشته‎هایی دارد که به آن می‎نازد اگر این داشته‎ها اصیل باشد؛ هویت ساز است.

وی حفظ خرده فرهنگ های بومی را از ضروریات برشمرد و افزود: گاهی بی‎توجهی به داشته ها ممکن است سبب شود تاریخ بدلی جای سرمایه اصیل را بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان بابل یادآور شد: باید منابع هویت ساز یعنی فرهنگ و تاریخ غنی به نظام رفتاری در جامعه تبدیل شود.

این مسئول از استقرار دبیرخانه دائمی هفته مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این دبیرخانه در قالب کمیته های مختلف و به صورت مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کاندیداهایی که از راه نادرست رای جمع کنند، برخورد قانونی خواهد شد

با کاندیداهایی که از راه نادرست رای جمع کنند، برخورد قانونی خواهد شد