مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-06سياسي

چرا مبارزه با استکبار نماد باورمندی نوجوانان و جوانان است؟


اکنون نیز در گذر 4 دهه از انقلاب اسلامی همان گونه که شاهد حضور جوانان نسل سوم در پشت سر مقتدای خود هستیم، مسئولان نیز وظیفه دارند تا با اهتمام هر چه بیشتر و بهتر نسبت به نقش جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری از فعالان سیاسی و رسانه ای هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان چرا مبارزه با استکبار نماد باورمندی نوجوانان و جوانان است؟ آورده: یوم الله 13 آبان که با سه حماسه تاریخی محور شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) قرار گرفت، به حق روز ملی مبارزه ملی با استکبار نام گذاری شد.

13 آبان هویتش مبارزه با هژمونی آمریکا است که نقطه عطف این حرکت، در 13 آبان 1343 رقم خورد که با تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون به نفع آمریکا بود که با اعتراض شدید  امام خمینی (ره)منجر به تبعید ایشان شد.

  محور این حرکت، حضور هوشمندانه دانش آموزان و دانشجویان درصحنه 13 آبان 57 به حمایت انقلاب اسلامی ، موجب نفی رژیم شاهنشاهی گردید.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 موجب قطع کامل ارتباط شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار از ایران اسلامی شد که حضرت امام خمینی رحمت الله آن را انقلاب دوم و مهم تر از انقلاب بهمن 57 دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مبارزه با استکبار نماد باورمندی نوجوانان و جوانان است؟

چرا مبارزه با استکبار نماد باورمندی نوجوانان و جوانان است؟