مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-11سياسي

پایان کار ساختمان منوط به رعایت استانداردهای زیست محیطی شد


رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: از ابتدای سال 1402 پایان کار به ساختمان های جدیدالاحداث فقط در صورت رعایت مباحث زیست محیطی و مدیریت انرژی داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا طاهری اصل، رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در نشست خبری با رسانه ها با موضوع ساختمان های پایدار اظهار داشت: ساختمان های سبز به لحاظ جنبه های سیاسی سبب کاهش وابستگی به منابع خارجی می شود.

  وی افزود: ساختمان های سبز به لحاظ جنبه های اجتماعی سبب حمایت از مشتری، حفاظت از پارک ها و ساختمان های تاریخی و بافت فرسوده، تامین دسترسی برای افراد معلول و تامین مسکن ارزان قیمت می شود.

طاهری اصل گفت: بیان ارتباط عمیق با زمین و طبیعت، اتکا به خود و برآوردن گرایش به زیبایی از ویژگی های ساختمان پایدار است، وقتی می گوییم اصفهان من شهر زندگی، باید از همه لحاظ اصفهان شهر زندگی شود.

رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه بدون ارزیابی هیچ چیز قابل کنترل نیست، بیان کرد: استفاده از استانداردهای بین المللی و استفاده از مقررات ملی و اجباری و سیستم ارزیابی سرو سبز ایران، می توان سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار ساختمان منوط به رعایت استانداردهای زیست محیطی شد

پایان کار ساختمان منوط به رعایت استانداردهای زیست محیطی شد