مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-20سياسي

فعالیت های اقتصادی که با آلودگی محیط زیست ملازمه پیدا کند ممنوع است


مطابق قانون اساسی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه ای عمومی است از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقبل جبران آن ملازمه پیدا کند ممنوع است.

- دادستان کل کشورگفت: مطابق قانون اساسی حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه ای عمومی است از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقبل جبران آن ملازمه پیدا کند ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز دوشنبه 29 آبان ماه با حجت الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات و رییس دفتر دادستان کل و معاونین سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین موحدی با بیان اینکه حفظ محیط زیست یک وظیفه و تکلیف انسانی است گفت: در کنار این وظیفه شخصی، حاکمیت هم یک وظیفه مستمر و دائمی در خصوص حفاظت از محیط زیست دارد.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند مساله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی مساله تجملاتی و درجه دو نیست، بلکه یک مساله حیاتی بوده و حفظ و رعایت آن یک وظیفه حاکمیتی است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های اقتصادی که با آلودگی محیط زیست ملازمه پیدا کند ممنوع است

فعالیت های اقتصادی که با آلودگی محیط زیست ملازمه پیدا کند ممنوع است