مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-27فرهنگي

«رمز و راز ساز» با بداهه نوازی ویلن و پیانو


آلبوم موسیقی «رمز و راز ساز» با نوازندگی ویلن جهانشاه برومند و پیانوی پویان آزاده به بازار موسیقی رسید و این در حالی است که در این اثر محمدرضا طیار به عنوان نوزانده تنبک ظاهر شده است.

- آلبوم موسیقی رمز و راز ساز با نوازندگی ویلن جهانشاه برومند و پیانوی پویان آزاده به بازار موسیقی رسید و این در حالی است که در این اثر محمدرضا طیار به عنوان نوزانده تنبک ظاهر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبوم رمز و راز ساز شامل 9 قطعه با عناوین گلنار (مجید وفاردار همراه با قطعات بداهه)، از خون جوانان وطن (عارف قزوینی)، راز خلقت (انوشیروان روحانی)، ساری گلین (ملودی آذری قفقازی)، کعبه دل ها (حبیب الله بدیعی) بداهه نوازی دو ضربی (بیات اصفهان و راجه)، او نیامد (اکبر محسنی همراه با قطعات بداهه و ملودی کردی اسمر اسمر) عاشقانه (جهانشاه برومند) و بداهه نوازی ضربی (شور و دشتی با چهار مضراب حبیب الله بدیعی) می شود.

جهانشاه صارمی نوازنده پیشکسوت ویلن که آثاری همچون برگ ریزان، خاطره، نوای آشنا، بوی کوچه باغ ها و همزبان را پیش از این به بازار موسیقی عرضه کرده و با اکبر گلپایگانی و ایرج خواجه امیری همکاری داشته است، در این اجرا به بداهه نوازی و هم نوازی پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رمز و راز ساز» با بداهه نوازی ویلن و پیانو

«رمز و راز ساز» با بداهه نوازی ویلن و پیانو