مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-17سياسي

وظیفه دولتها در مقابل اسراییل قطع رابطه اقتصادی و سیاسی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد: غزه تنها یک راه حل دارد و آن اعتراض ملت های مسلمان به دولت های خودشان برای قطع رابطه اقتصادی و سیاسی با اسراییل است ملت های مسلمان مسئولیت بسیار خطیری در این خصوص در ذمه خود دارند و خداوند روزی از .

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد: غزه تنها یک راه حل دارد و آن اعتراض ملت های مسلمان به دولت های خودشان برای قطع رابطه اقتصادی و سیاسی با اسراییل است ملت های مسلمان مسئولیت بسیار خطیری در این خصوص در ذمه خود دارند و خداوند روزی از این مسئولیت سوال خواهد کرد.

آیت الله عاملی 26 آبان در خطبه های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: قسم به خداوند دشمنان ما و بلکه سایر ملت ها و کشورها به ما مسلمانان در دل می خندند و استهزاء می کنند و می گویند بالاترین قدرت دنیا که سوخت و انرژی است دست این هاست ولی نمی توانند از خودشان دفاع کنند و مثل گوسفند سرشان بریده می شود و هیچ اعتراضی بلند نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد: غزه تنها یک راه حل دارد و آن اعتراض ملت های مسلمان به دولت های خودشان برای قطع رابطه اقتصادی و سیاسی با اسراییل است ملت های مسلمان مسئولیت بسیار خطیری در این خصوص در ذمه خود دارند و خداوند روزی از این مسئولیت سوال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دولتها در مقابل اسراییل قطع رابطه اقتصادی و سیاسی است

وظیفه دولتها در مقابل اسراییل قطع رابطه اقتصادی و سیاسی است