مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:512023-11-16سياسي

قاضی زاده هاشمی: گلزار شهدا باید به کانون فرهنگ معنوی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پانزدهمین نشست شورای ترویج ایثار و شهادت استان اصفهان اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری چه زبانی چه در عمل، حفظ نام و یاد شهدا است، این مسئله برای مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی یک الگو است.

وی افزود: نامگذاری 25 آبان به نام روز فرهنگ و ایثار اصفهان، نشان از توجه مردم اصفهان به شهدا است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه گلزار شهدا باید به کانون فرهنگ معنوی تبدیل شود، اظهارداشت: این نگاه در برخی از استان ها مانند یزد،کرمان و اصفهان تحقق پیدا کرده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سال گذشته موفق شدیم 28 سریال و دو فیلم سینمایی بسازیم که امسال تعداد فیلم ها به 10 فیلم افزایش یافته است.

 وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید مشکلی از نظر آمبولانس ندارد، اضافه کرد: هم اکنون 26 آمبولانس در اختیار این مجموعه قرار دارد و در سال جاری نیز 100 دستگاه دیگر خریداری خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مجوز استخدام 27 هزار فرزند شهید و جانبازان بالای 70 درصد استان اصفهان گرفته شده است تا یک ماه آینده همه آنها استخدام خواهند شد؛هیچ محدودیتی برای استخدام این افراد وجود ندارد و تامین اعتبار لازم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: گلزار شهدا باید به کانون فرهنگ معنوی تبدیل شود

قاضی زاده هاشمی: گلزار شهدا باید به کانون فرهنگ معنوی تبدیل شود