مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-07اقتصادي

اجرای 91 طرح توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  گفت: 91 طرح به ارزش بیش از 200میلیارد ریال توسط اعضای هیأت علمی این دانشگاه در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  گفت: 91 طرح به ارزش بیش از 200میلیارد ریال توسط اعضای هیأت علمی این دانشگاه در دست اجراست.

  عباس سیوندی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز  19 قرارداد ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دانشگاه به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال منعقد شده است.

  وی بابیان اینکه یک دانشجوی پسادکتری در ارتباط با طرح های صنعتی جذب شده است اعلام کرد: در این مدت 5 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه و صنعت به  نهادهای مرتبط معرفی شده اند.

   سیوندی با اشاره به اینکه ارتباط میان دانشگاه و صنعت ،موضوعی است که در سال­های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ،خاطرنشان کرد: آمارهای موجود در خصوص قراردادهای ارتباط صنایع و دستگاه­های اجرایی با دانشگاه، خوشبختانه رشد این آمارها را نشان می­ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 91 طرح توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان

اجرای 91 طرح توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان