مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-04سياسي

پیروزی هایی که برای ایران حاصل شده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیروزی هایی که خداوند به جامعه ما داده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده که خوشبختانه امروزه این فرهنگ در دنیا گسترده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ نباید در سایر موضوعات گنجانده شده و دیده شود، اظهارداشت: در تمام موضوعات اگر به درستی نگریسته شود بدون شک پیوست فرهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی حوزه فراری بوده و دامنه وسیعی دارد، تصریح کرد: انتظار ما از دولت مردمی سیزدهم این بوده که برمبنای فرهنگ نظام کار مؤثر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی هایی از ابتدای انقلاب اسلامی نصیب مردم ایران شده است، افزود: پیروزی هایی که خداوند به جامعه  ما داده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی  بوده که خوشبختانه امروزه این فرهنگ در دنیا گسترده شده است.

عبادی ادامه داد: هر کجا هم آسیبی دیده ایم از یک آسیب فرهنگی پیوست آن بوده که این تحلیل  اهمیت موضوع فرهنگ و هنر را نشان می دهد.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست غاصب در غزه گفت: آن هایی که در عزه جنایت مرتکب می شوند سال گذشته برای جامعه ما خواب هایی دیده بودند که در پی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی هایی که برای ایران حاصل شده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده است

پیروزی هایی که برای ایران حاصل شده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده است