مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-10سياسي

برای تامین امنیت انتخابات اسفند آمادگی کامل داریم


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال به پلیس واگذار شده است، - ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال به پلیس واگذار شده است، گفت: در کرمانشاه آمادگی کامل برای این کار و تامین امنیت حداکثری این رویداد مهم وجود دارد.

سردار مهدی حاجیان در کمیسیون عملیات استان که به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور به شمار می رود و دستگاه های زیادی برای برگزاری آن مسئولیت دارند.

وی افزود: یکی از مهمترین و حساس ترین مسئولیت های برگزاری این رویداد مهم که موضوع تامین امنیت آن است به پلیس سپرده شده و از همین رو باید از هم اکنون آمادگی لازم برای انجام این وظیفه خطیر کسب شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آماده تامین امنیت حداکثری این رویداد مهم ملی است، گفت: پرهیز از هرگونه اقدامی به نفع یا علیه کاندیداها از دیگر موضوعاتی است که همکاران ما سرلوحه کار خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین امنیت انتخابات اسفند آمادگی کامل داریم

برای تامین امنیت انتخابات اسفند آمادگی کامل داریم