مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-15حوادث

سارقان باغات فیرورق خوی دستگیر شدند


سه نفر سارق از خانه باغات فیرورق که 16 فقره سرقت انجام داده بودند دستگیر و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفتند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: سه نفر سارق از خانه باغات فیرورق که 16 فقره سرقت انجام داده بودند دستگیر و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفتند.

سرهنگ کیومرث پاکدل در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این دستگیری ها اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغات در سطح شهر فیرورق موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرارگرقت.

سرهنگ پاکدل افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه نفر سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته، سارقین دستگیر شده به 16 فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغات اعتراف کردند.

سرهنگ پاکدل در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره و فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان مورد اطمینان هستند، بیشتر مورد طمع سارقان قرار می گیرند، لذا شهروندان باید در نگهداری اموال خود دقت بیشتری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان باغات فیرورق خوی دستگیر شدند

سارقان باغات فیرورق خوی دستگیر شدند