مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-23سياسي

انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت های جنگی اسراییل شرم آور است


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 24 اکتبر، روز سازمان ملل است، اظهار کرد: انفعال این سازمان در برخورد با جنایت های جنگی رژیم اسراییل بسیار شرم آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده است.

- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 24 اکتبر، روز سازمان ملل است، اظهار کرد: انفعال این سازمان در برخورد با جنایت های جنگی رژیم اسراییل بسیار شرم آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمدبیگی در گردهمایی دانشجویان بین المللی علوم پزشکی تهران که در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز دوشنبه اول آبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: باعث مسرت است که آرمان فلسطین در قلب تپنده جهان اسلام در حال تکمیل شدن است و در حال رسیدن به قله های بلند بیداری واقعی اسلامی هستیم، هرچند عزادار شهدای غزه هستیم.

وی با بیان اینکه بنا به آخرین آمار اعلامی تعداد شهدای فلسطینی از مرز 5 هزار نفر عبور کرده است، افزود: هر چند اقدامات اسراییل آرامش را از وجود ما ربوده اما این گوری است که اسراییل غاصب برای خود کنده است و مطمئن باشید که در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت های جنگی اسراییل شرم آور است

انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت های جنگی اسراییل شرم آور است