مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-30سياسي

دهقان: برای حمایت از فلسطینیان باید فضای مجازی و رسانه را تقویت کرد


معاون حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه ایجاد کمپین و جمع آوری امضا از افراد شناسنامه دار از دیگر راهکارها در حوزه حمایت از مقاومت فلسطین است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست کارگروه پیگیری بین المللی حقوق ملت فلسطین عصر امروز (دوشنبه، 8 آبان ماه) در مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری برگزار شد.

محمد دهقان معاون حقوقی ریاست جمهوری، مهم ترین حرکت را اقداماتی دانست که در حوزه فلسطین می تواند از سوی مجموعه های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری شود و گفت: باید دولت از این سمن ها پشتیبانی کرده و دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نیز هیأتی ایجاد کند تا در داخل یا خارج ایران با همکاری وزارت امور خارجه این حمایت ها را صورت دهند.

دهقان همچنین با بیان اینکه ایجاد کمپین و جمع آوری امضا از افراد شناسنامه دار نیز از دیگر راهکارها در این حوزه است، افزود: برای حمایت از فلسطینیان باید فضای مجازی و رسانه را نیز تقویت کرد.

سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس نیز در این نشست با اشاره به وضعیت بحرانی حال حاضر که برای اسراییل ایجاد شده است، گفت: علی رغم اینکه آتش گسترده ای علیه شهروندان غزه گشوده شده، اما بسیاری از سربازان اسراییلی و مقامات این رژیم جعلی یا خودکشی کرده یا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: برای حمایت از فلسطینیان باید فضای مجازی و رسانه را تقویت کرد

دهقان: برای حمایت از فلسطینیان باید فضای مجازی و رسانه را تقویت کرد