مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:312023-11-13حوادث

ادامه امدادرسانی پس از 8 روز از وقوع سیل در غرب مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باوجود اینکه تاخیر در شروع پاییز شاید امسال نگران کننده بود اما بارش های خوب آن هم با شروع نخستین ماه پاییزی این نگرانی را از بین برد اما بارش های سیل آسا زخم سیلاب های پاییزی را تازه کرد.

13 آبان ماه امسال بود که در فاصله کمتر از یک ساعت بارش سیل آسا موجب جاری شدن سیلاب در شهرهای غربی استان شد، به طوری که تخریب منازل، آب گرفتگی، به راه افتادن چوب های سرگردان در سطح جنگل ها و تخریب پل ها و انسداد راه ها تنها گوشه ای از خسارت سیلاب پاییزی بوده است.

باوجود گذشت 8 روز از وقوع سیلاب در شهرهای مازندران، هنوز شاهد شرایط اضطراری در شهرهای غربی استان هستیم، به طوری که شرایط در مرحله رفع حالت اضطراری بوده و امدادرسانی و ارائه خدمات کماکان درحال انجام است.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این باره در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: کماکان درحال رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل زده غرب استان ازجمله شهرستان های چالوس، عباس آباد و نور هستیم.

وی افزود: عملیات ساماندهی رودخانه های طغیان کرده در سیل 13 آبان بلافاصله پس از فروکش کردن سیلاب آغاز شد.

محمدی اضافه کرد: باتوجه به انسداد راه روستایی در نور، پل موقت بر روی رودخانه در نور احداث کردیم تا تردد برقرار شود و براساس نقشه برداری برای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه امدادرسانی پس از 8 روز از وقوع سیل در غرب مازندران

ادامه امدادرسانی پس از 8 روز از وقوع سیل در غرب مازندران