مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-30اقتصادي

300 هکتار درخت در طارم کاشت می شود


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تاکید بر اینکه در طارم 300 هکتار کاشت درخت را در نظر داریم، گفت: تعاملات بسیار خوبی با بخش خصوصی انجام گرفته اما بشدت نیازمند کمک سازمان در رابطه با تامین اعتبارات و هزینه های مورد نیاز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی ایده لویی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی در شهرستان طارم خبر داد و اظهار داشت: تکلیف ما در طرح تولید یک میلیارد درخت، تولید 16 میلیون نهال ظرف مدت چهار سال است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان مساحت نهالستان شهرستان طارم را 50 هکتار اعلام کرد و افزود: همکاران ما برای تحقق این مهم شبانه روز در تلاش هستند و بویژه در زمینه ساخت و تامین زیرساخت های اولیه، تلاش های فراوانی انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در طارم 300 هکتار کاشت درخت را در نظر داریم اظهار کرد: تعاملات بسیار خوبی با بخش خصوصی انجام گرفته اما بشدت نیازمند کمک سازمان در رابطه با تامین اعتبارات و هزینه های مورد نیاز هستیم.

ایده لویی تصریح کرد: به دلیل فقدان اعتبارات لازم با چالش کمبود نیروی انسانی برای کاشت نهال در 10 هزار چاله آماده شده، مواجهه هستیم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هکتار درخت در طارم کاشت می شود

300 هکتار درخت در طارم کاشت می شود