مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-06بين الملل

یک ماه از تشنگی و گرسنگی مردم غزه در محاصره مرگبار اسراییل گذشت


مردم غزه در سایه یک ماه بمباران های متوالی رژیم صهیونیستی و تشدید محاصره، با وخامت بحران معیشتی در نتیجه کمبود کالاهای اساسی و در راس آن آب و نان مواجه هستند و همچنان مقاومت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، مناطق نوار غزه که از چهار هفته پیش با تجاوزات رژیم صهیونیستی مواجه است، با توجه به آوارگی صدها هزار نفر از خانه های خود که به مدارس یا پناهگاه ها  یا مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه پناه برده اند، با بحران های معیشتی و حیاتی روبه رو است.

با توجه به توقف کار ایستگاه های آب و مشکل تردد کامیون های فروش آب به دلیل بمباران ها اسراییل در مناطق مختلف نوار غزه که در مجموع 365 کیلومتر مربع، مساحت دارد، تهیه آب آشامیدنی یا آب مصرفی خانگی دشوار شده است.

  علاوه بر دشواری تامین آب در نوار غزه، کمبود گازوییل و سوخت مورد نیاز نانوایی ها موجب توقف کار ده ها نانوایی شده افزون بر اینکه تعداد زیادی از نانوایی ها هم مثل سایر تاسیسات و مراکز حیاتی در بمباران های اسراییل ویران شده است و بنا به اخبار پیشین صدها نفر در همین حملات هوایی اسراییل در حالی  که در صف نانوایی ها بودند، شهید و زخمی شدند.

هر روز هزاران فلسطینی در برابر نانوایی هایی که از ساعات اولیه سحر فعالیت می کنند، صف می بندند که به دو صف زنان و مردان تقسیم می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه از تشنگی و گرسنگی مردم غزه در محاصره مرگبار اسراییل گذشت

یک ماه از تشنگی و گرسنگی مردم غزه در محاصره مرگبار اسراییل گذشت