مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-26بين الملل

شرمساری حقوق بشر آمریکایی در برابر جنایات هولناک غزه


در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه ها در آن می توانند به بهانه یک دروغ یا یک ادعای ثابت نشده مثل فوت یک شخص یا نتایج انتخابات، ماه ها کشوری را به هم بریزند اما همان رسانه های پرمدعا در مواجهه با جنایاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی خود را به ندیدن و یا حتی .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه ها در آن می توانند به بهانه یک دروغ یا یک ادعای ثابت نشده مثل فوت یک شخص یا نتایج انتخابات، ماه ها کشوری را به هم بریزند اما همان رسانه های پرمدعا در مواجهه با جنایاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه که بعید است حتی از حیوانات وحشی که ذاتشان درندگی است هم سر بزند، خود را به ندیدن و یا حتی وارونه نمایی ماجرا می زنند و استانداردهایشان دوگانه می شود.

در روزهای اخیر مجامع مختلفی درباره نقض حقوق بشر در غزه به وسیله رژیم صهیونیستی هشدار داده اند و گزارشگران خبری بسیاری با وجود تهدید جانشان، لحظه به لحظه حال و روز غزه به ویژه در خون غلتیدن کودکان و پرپر شدن مادران این سرزمین را به دنیا مخابره می کنند تا شاید دل های سنگ شده ای که خود را حامی حقوق بشر معرفی می کنند، کمی متاثر شود.

رسانه های صهیونیستی سال هاست تلاش می کنند با تبلیغات سیاسی-رسانه ای جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و با خط کش حقوق بشر غربی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمساری حقوق بشر آمریکایی در برابر جنایات هولناک غزه

شرمساری حقوق بشر آمریکایی در برابر جنایات هولناک غزه