مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-30حوادث

اطفا حریق منزل مسکونی در محله پشت بازار خرم آباد


رییس سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: حریق در یکی از اتاق های منزل مسکونی قدیم ساز آغاز شده و در حال گسترش است که آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی ساختمان اقدام به اطفا حریق کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبر آتش سوزی منزلی مسکونی ساعت 4 صبح امروز توسط شهروند خرم آبادی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 2 اکیپ اطفایی از ایستگاه های شماره 3 و 7 به همراه سرپرست معاونت عملیات سازمان به محل حریق در کوچه ماهیگیران 2 محله پشت بازار اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی بررسی های اولیه مشخص شد که حریق در یکی از اتاق های منزل مسکونی قدیم ساز آغاز شده و در حال گسترش است که آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی ساختمان اقدام به اطفا حریق کردند.

رییس سازمان آتش نشانی خرم آباد تصریح کرد: با سرعت عمل آتش نشانان حریق پس از دقایقی مهار و از سرایت آتش سوزی به ساختمان های همجوار جلوگیری بعمل آمد.

میرزایی بیان داشت: تخلیه دود ساختمان تیز توسط آتش نشانان در پایان عملیات انجام گرفت، ضمن اینکه علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفا حریق منزل مسکونی در محله پشت بازار خرم آباد

اطفا حریق منزل مسکونی در محله پشت بازار خرم آباد