مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-07ورزشي

کار آسان منچستر سیتی و بارسلونا برای تثبیت صعود / طارمی در اندیشه فرار از بحران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در هفته چهارم امشب با انجام 8 بازی در گروه های چهارم تا هشتم دنبال می شود که در مهم ترین این دیدار ها در گروه ششم مسابقات تیم های آث میلان - پاری سن ژرمن و دورتموند - نیوکاسل به مصاف یکدیگر می روند، - رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ، رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در هفته چهارم امشب با انجام 8 بازی در گروه های چهارم تا هشتم دنبال می شود که در مهم ترین این دیدار ها در گروه ششم مسابقات تیم های آث میلان - پاری سن ژرمن و دورتموند - نیوکاسل به مصاف یکدیگر می روند، این دیدار ها شاید مهم ترین دیدار های امشب باشند.

گروه پنجم اتلتیکو مادرید - سلتیک و لاتزیو - فاینورد 2 دیدار امشب این گروه را برگزار می کنند، شاگردان دیگو سیمئونه با 5 امتیاز تیم دوم گروه هستند و یاران علیرضا جهانبخش با 6 امتیاز در صدر گروه قرار دارند، اتلتیکو برای تثبیت جایگاهش باید امشب برنده باشد و سلتیک هم برای زنده ماندن حداقل امید هایش برای لیگ اروپا باید از این دیدار امتیاز بگیرد.

  بازی لاتزیو و فاینورد، اما بدون شک مهم ترین دیدار گروه خواهد بود چرا که هر 2 تیم در لیگ های داخلیشان شرایط خوبی و تثبیت شده ای دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار آسان منچستر سیتی و بارسلونا برای تثبیت صعود / طارمی در اندیشه فرار از بحران

کار آسان منچستر سیتی و بارسلونا برای تثبیت صعود / طارمی در اندیشه فرار از بحران