مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-17حوادث

تدابیر مقابله ای با تصادفات در بولوارحادثه ساز مرکز خراسان جنوبی


براساس شناسایی های انجام شده در مرکز خراسان جنوبی بولوارها و خیابان های عبادی، پاسداران، طالقانی و کارگران و پیامبر اعظم (ص) جزو نقاط پر حادثه درون شهری بیرجند به حساب می آیند به طوری که نیمی از تصادفات درون شهری استان در بولوار پیامبر اعظم بیرجند رخ می دهد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سمیه محمدی، علل وقوع تصادفات متفاوت است اما آن چه در صدر این علل قرار دارد عوامل انسانی و وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی ست.

خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که همین امر سبب شده تا از شریان های مواصلاتی طولانی نیز  برخوردار باشد و این موضوع تأثیر بسزایی در افزایش تصادفات دارد.

اما تصادفات تنها مربوط به جاده های برون شهری استان نمی شود بلکه متأسفانه در بیرجند به عنوان مرکز خراسان جنوبی شاهد حوادث دلخراش ناشی از وقوع تصادف در بولوارها و مسیرهای درون شهری پرتردد هستیم.

پرسشی که به ذهن متبادر می شود آیا در وقوع تصادفات فقط عوامل انسانی مقصرند یا باید مسوولان و متولیان امر هم در این زمینه با برنامه ریزی به مقابله با این موضوع برخیزند؟ یکی از بولوارهای پر خطر در بیرجند که طی چند روز گذشته منجر به وقوع دو تصادف فوتی شده بولوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند است هر چند در این بلوار سرعت گیرهایی ایجاد شده اما باز هم شاهد وقوع حوادث در آن هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر مقابله ای با تصادفات در بولوارحادثه ساز مرکز خراسان جنوبی

تدابیر مقابله ای با تصادفات در بولوارحادثه ساز مرکز خراسان جنوبی