مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-16فناوري

55 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 55 روستای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان هفته دوم آذرماه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 55 روستای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان هفته دوم آذرماه خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد امروز، 25 آبان در جلسه کنترل پروژه توسعه اینترنت روستایی اظهار کرد: اتصال 55 روستای بالای 20 خانوار تا پایان هفته دوم آذرماه در شهرستان های بوکان،شاهین دژ، تکاب، مهاباد، سلماس، پیرانشهر، میرآباد، میاندوآب، چالدران، شوط، پلدشت و نقده است که بیشتر سایت ها در شهرستان بوکان راه اندازی می شود.

وی افزود: با توجه به پایین بودن درصد پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان بوکان از متوسط استانی بیشتر این اتصال ها در این شهرستان است.

جلیلی نژاد افزود: توسعه اینترنت روستاهای بالای20 خانوار استان در شهرستان های مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها وجود ظرفیت انتقال پهنای باند در روستاهای هدف است.

وی افزود: اولویت ما در بهرمندی روستاها آماده بودن بستر انتقال است، از این رو در تلاشیم تا شهرستا هایی که درصد پوشش آنها از متوسط استانی پایین تر است، موضوع انتقال آنها را مرتفع کنیم تا در اسرع وقت به شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

55 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند