مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-04سياسي

پایان تخلیه و بارگیری 10 هزار کانتینر یک فروند شناور در بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات تخلیه و بارگیری 10 هزار TEU کانتینر یک فروند شناور 229 متری در بندر شهید رجایی پایان یافت.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات تخلیه و بارگیری 10 هزار TEU کانتینر یک فروند شناور 229 متری در بندر شهید رجایی پایان یافت.

حسین عباس نژاد ظهر امروز (سیزدهم آبان ماه)، با اشاره به پایان عملیات پهلودهی این شناور که در کمترین زمان ممکن در بندر شهید رجایی انجام شد، افزود: با پهلودهی این شناور یک میلیون و 105 هزار و 778 TEU کانتینر در هفت ماهه امسال در این بندر تخلیه و بارگیری شده است.

وی، تعداد کانتینرهای تخلیه شده را سه هزار و 388 کانتینر و تعداد کانیتنرهای بارگیری شده را 2 هزار و 608 کانتینر اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان این که نرم استاندارد این شناور 84.

50 باکس کانتینر در ساعت بوده است، گفت: کارکنان عملیات یکی از شرکت های خدمات کانتینری موفق به کسب نرم 133 هزار و 96 باکس کانتینر در ساعت بر روی این شناور شدند.

عباس نژاد در ادامه با بیان اینکه بندر شهیدرجایی از ابتدا به منظور پهلودهی کشتی های کانتینری بزرگ طراحی شده بود، ادامه داد: براساس برنامه ریزی ها، ترمینال2 این بندر تنها برای پهلودهی کشتی هایی با ظرفیت بیش از 500 TEU و شناورهای حامل کانتینرهای ترانشیپی اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تخلیه و بارگیری 10 هزار کانتینر یک فروند شناور در بندر شهید رجایی

پایان تخلیه و بارگیری 10 هزار کانتینر یک فروند شناور در بندر شهید رجایی