مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-08سياسي

سازماندهی بیش از 2300 نخبه برای شناسایی و رفع مسایل استان اصفهان


دبیر مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: بیش از 2300 نخبه در استان اصفهان برای شناسایی و رفع مسایل استان در کارگروه ها سازماندهی شده اند.

- مهدی ساعی، دبیر مجمع بسیجیان استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: یکی از اتفاقات خوبی که در سازمان بسیج مستضعفین رخ داده تشکیل شبکه نخبگی بسیج با نام مجمع بسیجیان، با هدف رفع مسائل، اولویت بندی مسائل و ارائه طرح به صورت تحقیقاتی-پژوهشی است.

وی افزود: این اتفاق بدنبال فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند: مسائل و مشکلات باید به صورت علمی و پژوهشی حل شود افتاد و تاکید ایشان براین است که اگر این اتفاق عالمانه و خردمندانه بیافتد، آن مشکل حل خواهد شد ولی اگر غیر عالمانه و ناخردمندانه مشکلی را دنبال کنیم حل که نخواهد شد هیچ، بلکه آن مشکل تکثیر هم خواهد شد.

ساعی بیان کرد: در این راستا در تمام شهرستان های استان اصفهان و شهر اصفهان مجمع بسیجیان شکل گرفت.

امسال در 28 شهرستان اجلاس مجامع را با حضور مسوولان دستگاه های شهرستان، فرمانداران، مدیران ادارات، اعضای نخبگی و شبکه نخبگی مجمع بسیجیان شهرستان ها  برگزار کردیم.

در هر اجلاس سه مسأله مطرح شد که امیدواریم با همکاری و تعامل مسوولان بزرگوار در اجرایی کردن آن طرح ها برای حل مشکلات شهرستان ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی بیش از 2300 نخبه برای شناسایی و رفع مسایل استان اصفهان

سازماندهی بیش از 2300 نخبه برای شناسایی و رفع مسایل استان اصفهان