مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-10سياسي

غزه نماد جبهه مقاومت است


غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با اشاره به مسائل روز در غزه گفت: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب الله مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سخنان اخیر سید حسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس مخابره کرده است، افزود: امروز توان مقاومت گسترده تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: بازخوانی حماسه آفرینی های حزب الله لبنان در جنگ 33روزه به وضوح نشان می دهد قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری مقاومت منحصر به فرد و برهم زننده تعادل و محاسبات دشمن است.

  رحیمی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی کند و راه کنش های میدانی و محیطی خود را به صراحت اعلام نخواهد کرد که این یکی از قواعد اصلی نبرد است.

امام جمعه ساوه گفت: جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود و فلسطین و نوار غزه، پیروز این معادله قلمداد می شوند و در این موضوع کمترین شبهه ای وجود ندارد.

وی در ادامه خطبه ها تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی را عاملی مهم برای سلامت یک جامعه دانست و گفت: آسیب های اجتماعی طیف وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه نماد جبهه مقاومت است

غزه نماد جبهه مقاومت است