مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-27سياسي

شهید فهمیده؛ الگویی برای نوجوانان فلسطینی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: سالروز شهادت شهید حسین فهمیده را در پیش داریم که شهادت او الگویی برای نوجوانان بالأخص الگویی برای نوجوانان غزه هست و این روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقوا سند آبروی ما در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو افزود: فضای جامعه عطرآگین است به رایحه شهدا و یاد و خاطره شهید پیشتاز شهید محمدسعید جعفری را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: سالروز شهادت شهید حسین فهمیده را در پیش داریم که شهادت او الگویی برای نوجوانان بالأخص الگویی برای نوجوانان غزه هست و این روز، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت تربیت در دوران کودکی و نوجوانی تأکید کرد: تربیت از دوران نوجوانی آغاز می شود که اگر در این سنین به فرزندانمان رسیدگی کردیم آینده او را تضمین کرده ایم، لذا خانواده های محترم باید به این نکته توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در خصوص روز بسیج دانش آموزی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی مرکز امنی است برای نوجوانان و هم از جهت روحیه دادن و بصیرت افزایی آنان، زیرا در این نهاد برای اولین بار است که نوجوان وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فهمیده؛ الگویی برای نوجوانان فلسطینی

شهید فهمیده؛ الگویی برای نوجوانان فلسطینی